dissabte, 15 de gener del 2011

Que treballem amb fang!!

Finalment, l'últim material amb el qual hem treballat a l'assignautra de plàstica, ha estat el barro.

El treball i l'experimentació amb aquest material m'ha agrdat molt perquè possibilita el treball directe amb les mans i això m'agrada molt. A més a més, el treball amb barro permet expressar totes les sensacions i sentiments que tens en el moment de la creació

Es per to això, que elegeix les produccions amb barro com a un dels dos treballs que més m'han agradat fer i amb els quals he gaudit més.

Aquí teniu les imatges, espero que us agradin!!

Aquí estem els meus companys i jo fent un exercici de confiança per parelles i amb els ulls embenats per després crear amb el barro...




I ara cream amb el barro les sensacions que haguem tingut:

Així és el barro només començar....


Primer amassem la pasta...


Llavors li donem forma amb una miqueta d'aigua...


I ja tenim les nostres obres d'art:

- Aquest és un cor en tres dimensions!


- Aquesta és la meva jarra d'aigua que la vaig realitzar per transmetre la idea de guia, ja que la nostra parella havia de guiar-nos amb la punteta dels dits i la jarra té un mànec per agafar-la i transportar-la a on volguem.


- Aquest és el meu caragol i que el vaig fer perquè la Marta (la meva parella) em duia molt a poc a poc i jo l'havia de dir: "venga hombre corre más!" jajajaja pareixia que tingués més por ella que no pas jo. jejeje


- I per últim, aquest és el meu cendrer...


- I així és com va quedar la bata...jejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada